
מחממים תנור מראש ל-200 מעלות.
את כרעי העוף מנקים ומייבשים בעזרת מגבות נייר ומניחים בקערה. מערבבים בצלוחית פפריקה, רוזמרין, מלח, פלפל ושמן צמחי. מצפים את הכרעיים בתערובת.

מוסיפים תפוחי אדמה, עגבניות, בצל ושום לתבנית אפייה (אפשר לצפות קודם בנייר אפייה). מערבבים שמן עם שום, פפריקה, טימין מלח ופלפל. מצפים את הירקות בתערובת.
מניחים את הכרעיים על הירקות שבתבנית. עוטפים את התבנית בנייר אלומיניום. מנקבים באלומיניום חורים בעזרת מזלג. אופים בתנור ב-200 מעלות במשך 40 דקות.

מסירים את נייר האלומיניום מהתבנית וצולים את כרעי העוף והירקות כ-20 דקות נוספות.
אחרי השעה בתנור, מוציאים את התבנית מהתנור ומעבירים את הכרעיים לצלחת. מפזרים את עלי התרד מעל הירקות שבתבנית. מניחים בחזרה את הכרעיים בתבנית מעל עלי התרד. אופים הכל בתנור כ-15 דקות נוספות.

התבשיל מוכן כעבור אפייה של סך הכל שעה ורבע בתנור, כאשר העוף אפוי עד העצם ותפוחי האדמה רכים.
בתיאבון 😋

4 מנות