
מבשלים את הפסטה על פי ההוראות שעל האריזה. או שמבשלים מראש ושומרים בצד ספל ממי הבישול של הפסטה או שמבשלים את הפסטה במקביל לבישול הרוטב.
מחממים מחבת רחבה ובעלת מספיק עומק על חום בינוני. מוסיפים שמן. מטגנים בצל 2-3 דקות. מוסיפים גזר, קישוא ואפונת שלג. מטגנים מאדים כ-5 דקות נוספות ומדי פעם בוחשים.

מוסיפים את השום ובוחשים. מוסיפים את העגבניות ובוחשים. מוסיפים טימין טרי, אורגנו, ומים עמיליניים ממי בישול הפסטה, שיגיעו בערך עד גובה סנטימטר במחבת. בוחשים. מביאים לרתיחה. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. מבשלים עוד 2-3 דקות.

מוסיפים את הפסטה המבושלת והמסוננת לרוטב. בוחשים. מבשלים עוד כמה שניות, רק עד שהפסטה חמה ומכוסה כולה ברוטב.

מניחים כל מנה בצלחת ומפזרים מעל פטרוזלייה קצוצה (או בזיליקום), זולפים קצת שמן זית ומפזרים פרמז'ן. בתיאבון 😋
3 מנות