
קולפים את תפוחי האדמה. חותכים אותם לקוביות בגודל ½1 סנטימטר ומעבירים את הקוביות לקערה גדולה מלאה במים קרים.
משרים את תפוחי האדמה במים הקרים במשך 15 דקות ומסננים.

מחממים מחבת רחבה ושטוחה (רצוי מחבת "נון-סטיק") על להבה בינונית. ממיסים את הגהי במחבת. מוסיפים את קוביות תפוחי האדמה ומכסים.
מטגנים את תפוחי האדמה במחבת מכוסה במשך 30 דקות (ועוד 5 דקות ללא מכסה). ב-5 הדקות הראשונות של הטיגון לא נוגעים במחבת. לאחר 5 דקות מנערים קלות את המחבת (מחזיקים ביד השנייה את המכסה שלא יזוז) ומנסים לשחרר את תפוחי האדמה מהתחתית. אפשר גם לשחרר תפוחי אדמה דבוקים בעזרת תרווד.

במהלך המשך הטיגון, מדי פעם בוחשים והופכים את תפוחי האדמה (ומיד מכסים שוב את המחבת).
אחרי 25 דקות של טיגון מוסיפים את הבצל מעל תפוחי האדמה ולא מערבבים. מכסים חזרה את המחבת.

כעבור 5 דקות מסירים את הכיסוי, בוחשים ומטגנים כ-5 דקות נוספות ללא מכסה.
מתבלים בפפריקה, מלח ופלפל.
להגשה אפשר לפזר מעל עירית או פטרוזיליה, ולהמיס חמאה על תפוחי האדמה החמים. בתיאבון 😋
4 מנות